Вакансії-Unisolar

Відкриті вакансії Unisolar:

Інженер-проектувальник (альтернативна енергетика):

Щомісяця у нас з’являються нові проекти, тому ми розширюємо штат інженерів і запрошуємо в команду Інженера-проектувальника.

Ми пропонуємо велику свободу дій та підтримку в реалізації власних ідей, ініціатив, амбіцій, широке коло потенційних завдань та можливість створити і очолити проектний відділ!

Що ми пропонуємо зі свого боку:

  • гідну оплату праці: оклад 20000 грн + премії + річний бонус;
  • згуртований колектив професіоналів;
  • роботу в інноваційній, дуже цікавій і перспективній сфері;
  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувана відпустка;
  • можливість фінансового росту;
  • медичне страхування;
  • зростання до Керівника відділу.

Кого ми шукаємо:

  • є досвід роботи в сфері енергетики, ідеально — сонячної енергетики;
  • є досвід роботи інженером-проектувальником від 1 року;
  • готовність до відряджень на 1−5 днів, 30−40% робочого часу;
  • володіння програмами AutoCad, PVSyst, Sketch Up;
  • допуск по електробезпеці — бажано.

Що потрібно буде робити:

  • здійснювати виїзди до замовника і аналізувати запит;
  • комунікувати з менеджерами по продажах, проектним менеджером для отримання необхідних даних і побажань замовника;
  • проводити аналіз місцевості, наданої замовником і розподіл потужності на даній ділянці;
  • моделювати СЕС на основі вхідної інформації в програмному забезпеченні Sketch Up;
  • проводити розрахунок СЕС в декількох варіантах з використанням обладнання різних виробників в програмному забезпеченні PVSyst;
  • робити розрахунок системи кріплення при необхідності;
  • оформлювати презентацію для замовника з повною інформацією;
  • при проектуванні великих по потужності СЕС виконувати перевірку проектної документації на відповідність запиту і нормативної бази.

Наша місія – прискорити перехід людства на чисту енергію заради спільного майбутнього.


Сервісний інженер:

Unisolar — амбітна компанія, що стрімко розвивається:

  • компанія більше 12 років на сонячному ринку України
  • реалізували «мегаватні» проекти сумарною потужністю понад 250+ МВт по всій Україні
  • маємо постійних клієнтів, які знову і знову звертаються до нас
  • спеціалізуємося на будівництві промислових сонячних електростанцій «під ключ», починаючи від планування і закінчуючи введенням станції в експлуатацію та сервісної підтримки.
  • цінності нашої компанії:
  1. Довіра
  2. Взаємодопомога та підтримка
  3. Довгострокове партнерство
  4. Турбота про клієнта
  5. Постійний розвиток і адаптація під поточні реалії
  6. Прагнення до балансу
  7. Експертність
  8. Конструктивна критика

Щомісяця у нас з’являються нові, цікаві проекти, тому ми розширюємо штат інженерів і запрошуємо в команду Сервісного інженера.

Успішному кандидату   наша компанія готова запропонувати:

  • чіткий робочий графік: пн-чт 9:00—18:00, пт 9:00—17:00, з перервою на обід на 1 годину. Субота, неділя — вихідний;
  • медичне страхування;
  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувана відпустка;
  • різнопланові задачі в дуже цікавій та перспективній сфері;
  • молодий та дружній колектив;
  • корпоративні тренінги та навчання;
  • затишний та світлий офіс неподалік від м. Чернігівська;
  • кава, чай та смаколики до них.

Якого колегу ми шукаємо в команду:

  • з попереднім досвідом в якості інженера;
  • досвідом роботи з обладнанням альтернативної енергетики (як перевага);
  • готовністю до відряджень 50% робочого часу (на 3−4 дні в тиждень);

Наші очікування:

  1. Організація технічної підтримки сервісного обслуговування замовників:
  • Рішення задач, що пов’язані з технічними неполадками (гарантійні, післягарантійні випадки);
  • Ведення бази обладнання та кейсів;
  1. Складання технічних звітів діагностики, ремонту обладнання, роботи СЕС за договором обслуговування:
  • Обробка інформації в неполадках роботи обладнання, розробка алгоритмів по виконанню ремонтів, задоволення очікувань і підвищення рівня сервісу клієнтів;
  • Отримання зворотнього зв’язку по якості виконаних робіт;
  1. Здійснення продажів сервісних послуг:
  • Виконання планів продажів (опрацювання запитів потенційних клієнтів, налагоджування комунікації з замовниками з існуючої бази (здійснення дзвінків/проведення зустрічей));
  • Попередній прорахунок собівартості послуг, формування комерційних пропозицій для замовника з погодженням вартості у керівника;
  • Технічне консультування та супровід при продажах;
  • Внесення даних в CRM-систему;

Менеджер проектів з будівництва комерційних СЕС:

У зв’язку з активним розвитком компанії знаходимося в пошуках Менеджера проектів з будівництва комерційних СЕС.

Професійні вимоги:

  • Маєш досвід в організації будівництва об’єктів енергетики, КТП, розподільних пристроїв, ЛЕП 0,4/10 кВ;
  • Досвід реалізованих проектів сонячної енергетики «під ключ» буде значною перевагою;
  • Розумієш, як організувати та керувати робочою групою, маєш лідерські якості;
  • Розумієш технології, які грають головну роль в забезпеченні успішності проекту;
  • Вмієш працювати в режимі багатозадачності;
  • Готовий вчитися та ділитися досвідом;
  • Твої цілі та задачі зрозумілі команді;
  • Вмієш досягати результату;
  • Вмієш аналізувати свою роботу та роботу команди (оперативна підготовка звітів);
  • Впевнений користувач ПК, знання програм MS Project /MS Office;
  • Водійське посвідчення, опит керування автомобілем;
  • Наявність сертифікатів, що підтверджують знання методологій проектного управління (PMBOK, P2M, PRINCE2, SCRUM, P3X і ін.) буде перевагою;
  • Рівень твоєї англійської upper-intermediate буде перевагою.

Основні функції:

  • Формування проектних команд;
  • Формування кошторисів проектів та контроль освоєння коштів;
  • Комунікація з замовником та технічною службою замовника;
  • Координація робіт повного циклу реалізації проектів:

– Укладання договорів з замовниками та підрядниками;

– Пошук та робота з підрядними організаціями;

– Організація виконання проектних робіт: від збору вихідних даних і формування ТЗ інженеру-проектувальнику (в тому числі і підрядної організації), до узгодження проектних рішень з замовником та проходження експертизи проекту;

– Організація виконання будівельно-монтажних робіт: від формування монтажних бригад та організації побутових умов, до отримання декларації у ДАБІ, вводу об’єкта будівництва в експлуатацію та підписання актів виконаних робіт.

– Допомога юристу з питань отримання «зеленого» тарифу: формування пакету документів, комунікація з замовником, контроль строків;

– Ведення звітності по проекту: фінансова звітність, звітність щодо плану виконання робіт.

  • Постановка та контроль виконання задач відділу логістики по поставкам товару та обладнання по проектам, ведення статусів по поставка на проектах;
  • Формування та ведення план-графіків проектів в MS Project;
  • Відслідковування графіків фінансування (своєчасно виставляти рахунки замовникам, та контролювати оплату рахунків по підрядникам);
  • Підготовка презентацій в MS Power Point;
  • Підготовка звітних матеріалів по завершенню етапів проектів;
  • Контроль всього документообігу по проекту.

Що цінуємо в людях:

  • Відповідальність;
  • Комунікабельність;
  • Гнучкість;
  • Цілеспрямованість;
  • Ініціативність;
  • Зібраність і увагу до деталей;
  • Уміння планувати і приводити плани в життя.

Успішному кандидату ми готові запропонувати:

  • Чіткий робочий графік: пн-чт 9:00—18:00, пт 9:00—17:00, з перервою на обід на 1 годину. Субота, неділя — вихідний;
  • Медичне страхування;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Оплачувана відпустка;
  • Службовий автотранспорт для відряджень;
  • Роботу в дуже цікавій та перспективній сфері;
  • Постійну прокачку в переговорах, побудові бізнесу і постановці цілей;
  • Щоденну робота з власниками бізнесу, нові зв’язки і оточення;
  • Можливість фінансового та кар’єрного зростання;
  • Молодий та дружній колектив;
  • Корпоративні тренінги та навчання;
  • Затишний та світлий офіс неподалік від м. Чернігівська;
  • Кава, чай та смаколики.

CRM адміністратор:

У зв’язку з автоматизацією бізнес-процесів в свою дружну команду ми шукаємо Адміністратора CRM-системи з функціоналом системного адміністрування.

Готові взяти у команду спеціаліста з невеликим досвідом, з технічними skills, але з великим бажанням розвиватися і швидко вчитися.

Успішному кандидату наша компанія готова запропонувати:

  • чіткий робочий графік: пн-чт 9:00—18:00, пт 9:00—17:00, з перервою на обід на 1 годину. Субота, неділя — вихідний;
  • медичне страхування;
  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувана відпустка;
  • різнопланові задачі в дуже цікавій та перспективній сфері;
  • молодий та дружній колектив;
  • корпоративні тренінги та навчання;
  • затишний та світлий офіс неподалік від м. Чернігівська;
  • кава, чай та смаколики до них.

Якими знаннями та якостями потрібно володіти:

  • знання англійської мови (бажано);
  • адаптивність (задачі та формат може змінюватись протягом місяця);
  • уважність до деталей (мати звичку «докопуватись до суті» питань та задач);
  • комунікабельність (вміння будувати дружні відносини);
  • стресостійкість (постійна робота з різними підрядними організаціями та внутрішніми замовниками «компанія/відділи/окремі співробітники»);
  • висока швидкість виконання своєї роботи в межах якості;
  • вміння розставляти пріоритети.

Наші очікування:

  • Адміністрування СRМ (Бітрікс 24) на етапі впровадження/модернізації (щоденний контроль правильності ведення СRМ співробітниками 20 чоловік; доробка СRМ — з підрядниками та самостійно)
  • Підтримка іт-інфраструктури: (взяти відповідальність за підрядника, який обслуговує інфраструктуру):

– хард (комп’ютери, сервери та локальна мережа, периферія, телефонія)

– софт (підбір, покупка, встановлення)

  • Формування звітів:

– по адмініструванню СRМ (щотижневі);

– по іт-інфраструктурі (щомісячно).


HR-менеджер:

  • компанія більше 12 років на сонячному ринку України
  • реалізувала «мегаватні» проекти сумарною потужністю понад 250+ МВт по всій Україні
  • має постійних клієнтів, які знову і знову звертаються до нас
  • спеціалізується на будівництві промислових сонячних електростанцій «під ключ», починаючи від планування і закінчуючи введенням станції в експлуатацію та сервісної підтримки.
  • цінності нашої компанії:
  1. Довіра
  2. Взаємодопомога та підтримка
  3. Довгострокове партнерство
  4. Турбота про клієнта
  5. Постійний розвиток і адаптація під поточні реалії
  6. Прагнення до балансу
  7. Експертність
  8. Конструктивна критика

Компанія розвивається і ми шукаємо свого HR-менеджера!

І так почнемо з того, що наша компанія може запропонувати:

  • чіткий робочий графік: пн-чт 9:00—18:00, пт 9:00—17:00, з перервою на обід на 1 годину. Субота, неділя — вихідний;
  • медичне страхування;
  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувана відпустка;
  • різнопланові задачі в дуже цікавій та перспективній сфері;
  • молодий та дружній колектив;
  • корпоративні тренінги та навчання;
  • затишний та світлий офіс неподалік від м. Чернігівська;
  • кава, чай та смаколики до них.

Якими знаннями та якостями потрібно володіти:

  • знання англійської мови (бажано);
  • знання та досвід управління людськими ресурсами;
  • досвід пошуку та підбору персоналу;
  • адаптивність (задачі та формат може змінюватись протягом місяця);
  • уважність до деталей (мати звичку «докопуватись до суті» питань та задач);
  • комунікабельність (вміння будувати дружні відносини);
  • стресостійкість (постійна робота з внутрішніми замовниками: відділи/окремі співробітники);
  • висока швидкість виконання своєї роботи;
  • вміння розставляти пріоритети;
  • вміння чітко донести інформацію;
  • системний підхід.

Наші очікування:

  • пошук і підбір персоналу, побудова ефективної команди;
  • організація і контроль проведення щорічної оцінки персоналу;
  • управління соціально-психологічним кліматом в колективі;
  • контроль за дотриманням положень, розпоряджень і норм, прийнятих в компанії;
  • формування і розвиток кадрового резерву;
  • проведення проміжних бесід з персоналом для виявлення психологічного стану і запобігання демотивації;
  • впровадження та автоматизація HR-процесів;
  • організація адаптації, атестації, оцінки персоналу;
  • розробка та впровадження систем мотивації — матеріальної, нематеріальної, побудова KPI;
  • рішення конфліктних ситуацій і трудових спорів;
  • ведення кадрового діловодства;
  • планування внутрішнього та зовнішнього навчання персоналу;
  • підготовка Hr звітності та робота з Бітрікс 24.

Наш сайт та соціальні мережі:

https://unisolar.com.ua/

https://www.facebook.com/unisolar.com.ua

https://www.youtube.com/channel/UClXsms2TyR2DEHqzNMqjYXQ

https://www.instagram.com/unisolar_ukraine/

 

Зв’язок з нашим HR відділом – yana.tkachenko@unisolar.com.ua